Home בלוג דף נחיתה

[vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/1"][vc_column_text]דף נחיתה
הוא דף מיוחד ומותאם למטרה שיווקית/פרסומית, המבקרים בדף הנחיתה בדר"כ מופנים אליו לאחר לחיצה על קישור.

מטרתו של דף הנחיתה
להגביר את יחס ההמרה בין כמות ההקלקות על הבאנר או הקישור לבין כמות המבקרים אשר בפועל מבצעים את הפעולה הרצויה על ידי המפרסמים.

דף בית באתר אינטרנט לרוב אינו דף נחיתה מאחר שדף בית הוא דף המקדם את פני המבקרים באתר שלם ומציג את התועלות למבקר – אך לא ממקד את המידע לשירות אחד או הנעה לפעולה ספציפית.
הדף צריך להתאים בתוכן, במבנה ובעיצוב למסר השיווקי שאנחנו רוצים להעביר, כדאי שהדף יכיל גם טופס יצירת קשר. [/vc_column_text][vc_separator color="grey" align="align_center" style="" border_width="" el_width=""][vc_single_image image="2013" alignment="center" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="large"][vc_separator color="grey" align="align_center" style="" border_width="" el_width=""][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/1"][vc_column_text]

עקרונות עיצוב דף הנחיתה
עיצוב מקצועי ולא חובבני המעיד על רצינות המפרסם
הצגת כותרת ברורה של תועלות המוצר \ השירות המוצע
הסבר טקסטואלי קצר על תועלות המוצר ומאפייניו
תמונות \ תמונות המחשה ברורות ואיכותיות
השארת פרטי התקשרות רבים (מייל \ טלפון \ טופס)
קישור למידע מורחב על הישרות \ מוצר
קישור למידע על המפרסם ולאתר (אם יש)

תוספות לדף הנחיתה : קופונים, קישור לרשת החברתית (פייסבוק, טוויטר).
ניתן ליצור דף נחיתה מעוצב ונח בפייסבוק.
זכרו ללקוח שלכם אין סבלנות, הוא רוצה את המידע שהוא מחפש בזמן הקצר ביותר![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 comment
0

עוד בבלוג

Call Now Button