Home בלוג מעקב אחר שיחות

כיצד לדעת האם הפרסום שלנו מקבל תוצאות? 
אחד הכלים הטובים שיש לנו הוא למדוד את כמות השיחות הנכנסות.
באמצעות מעקב אחרי השיחות ומדידת השיחות נוכל לאסוף נתונים על מקורות/אתרי הפרסום שלנו, כך אפשר לקצץ בעלויות ולהגדיל את ההכנסות.

איך מודדים את הפרסום?
מקבלים מספר טלפון ייחודי, השיחה עוברת לבית העסק לאחר כשניה כאשר למתקשר אין מושג שהשיחה הועברה.
באמצעות מערכת פנימית אפשר לעקוב אחרי מספר המתקשרים מכל מקור פרסום (מודעה/אתר/באנר) כך שאנחנו לא צריכים לנחש איזה פרסום באמת הצליח לנו ואיזה לא.

אפשרויות נוספות : לנתח את אורך השיחה, כמה שיחות הצליחו, זיהוי מספר המתקשר והקלטת שיחה.
נתון נוסף שניתן לראות לפי דו"ח שבועי/חודשי הוא מתי צריך להגדיל או להקטין את צוות הטלפנים.

למרבה הצער הרבה אנשים לא מבינים באיזה קלות אפשר למדוד ולעקוב אחר יעילות הפרסום ולמרבה המזל, די קל לעשות את זה.  

0 comment
0

עוד בבלוג

Call Now Button